close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

ניהול נכון- שווה המון!

מערכת שורשו טבת, תשעה28/12/2014

ניהול נכון הוא אחד מאבני היסוד של ההצלחה, ובעיקר כאשר מדובר בניהול עסקים הפועלים בתוך מרחב עסקי תחרותי ודינמי

תגיות:
ניהול נכון הוא אחד מאבני היסוד של ההצלחה, ובעיקר כאשר מדובר בניהול עסקים הפועלים בתוך מרחב עסקי תחרותי ודינמי. בשורות הבאות ריכזנו עבורכם מספר עצות וטיפים מעשיים לניהול נכון של העסק הנמצא בבעלותכם.

הגדרת מטרות עסקיות וחזון עסקי- כל עסק צריך שיהיו לו מטרות עסקיות משלו וחזון עסקי משלו. הגדרת המטרות העסקיות והחזון העסקי הן חלק בלתי נפרד  מהמהות העסקית שלשמה הקמתם את בית העסק והם אמורים לשרת אתכם הן בטווח הקצר (מטרות שבועיות/חודשיות/שנתיות) והן בטווח הארוך (חזון עסקי לחמש השנים הקרובות, חזון עסקי לעשר השנים הקרובות וכו).

טיפ חשוב- אל תהססו להציב בפניכם מטרות עסקיות וחזון עסקי שבטווח הקצר נראים כאילו הם בלתי ניתנים להשגה- רק וודאו שאתם מכינים תכנית פעולה עניינית להשגת המטרות והחזון העסקי.

תמחור- אחד ממעכבי ההצלחה הנפוצים ביותר בתחום העסקי, ובעיקר בקרב העסקים הקטנים והבינוניים הוא נושא התמחור, ולכן חובה עליכם להתייחס לנושא תמחור המוצרים או השירותים המוצעים על ידיכם לחלק בלתי נפרד מתפיסת הניהול הכוללת.
הקפידו לתמחר את המוצרים והשירותים שלכם באופן כזה שמצד אחד הם יהוו מחיר תחרותי בסביבה העסקית או התחום העסקי בו אתם פועלים, ומצד שני שרמת התמחור תאפשר לכם לקדם את המטרות והחזון העסקי שלכם מהסעיף הקודם.

קהלי יעד, מתחרים, חולשות ויתרונות– ניהול עסקי נכון הינו ניהול המתייחס לכלל צרכי השיווק והפרסום של בית העסק, לרבות, היכרות מעמיקה עם קהלי היעד הרלוונטיים לכם, היכרות מעמיקה עם הסביבה התחרותית בה אתם פועלים והיכרות מעמיקה עם החולשות התפעלויות של בית העסק מצד אחד ויתרונותיו מצד שני. הקפידו לייעל את מהלכי השיווק והפרסום שלכם בהתאם לארבעת הנושאים הבאים: קהל יעד, מתחרים, חולשות ויתרונות, וגם אתם תוכלו ליהנות מהליכי ניהול אפקטיביים המובילים אתכם צעד אחר צעד להצלחה.

ניהול פיננסי- לא מעט בעלי עסקים, בעיקר כאלו הנמצאים בתחילת דרכם העסקים, אינם מקדישים מספיק משאבים חשיבתיים ותכנוניים בכל הנוגע לניהול הפיננסי של בית העסק. הקפידו לעשות שימוש בכלים הנוכנים והמקצועיים ביותר.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה